امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 16, 2021

Nutshell Earns First-Ever 'Leader' Placement in G2's Winter 2022 Grid® Report for Email Marketing

For the first time ever, Nutshell has been named a "Leader" in G2's Grid® Report for Email Marketing, an honor reserved for software solutions that are rated highly by G2 users and have substantial ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D986D6BFA10C4E70B1D67347730A3E56&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f21%2f12%2fg24651554%2fnutshell-earns-first-ever-leader-placement-in-g2s-winter-2022-grid-report-for-email-marketing&c=10969723282038283491&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment