Liaison International, provider of technology and services for recruitment, admissions, enrollment and student success, has introduced a new integration that combine its Othot predictive and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0997DD1EE8FE463FB6C9AB898FDC5A44&url=https%3a%2f%2fcampustechnology.com%2farticles%2f2021%2f12%2f17%2fliaison-international-integration-adds-predictive-analytics-to-crm-platform.aspx&c=13171031200327876684&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment