امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 17, 2021

Facebook Closing in on Kustomer EU Approval – Report

M eta Platforms-owned Facebook is closing in on regulatory approval for the proposed acquisition of Kustomer. Citing people familiar with the matter, Reuters reports that the soci ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23D3E19921944969BB3B3393972DCD39&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2ffacebook-closing-in-on-kustomer-eu-approval-report&c=6337045636312284619&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment