امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 20, 2021

Berg Insight: The number of remotely-monitored patients hit 45.6M in 2020

Research from Berg Insight suggests the number of remotely-monitored patients hit 45.6 million in 2020. The IoT market research giant analysed the growing number of patients enrolled in mHealth care ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E3CE34EDF644492B96BFA81C35F981FD&url=https%3a%2f%2fiottechnews.com%2fnews%2ftag%2fcrm%2f&c=4935370231834331302&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment