امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 19, 2021

3 Great Stocks to Buy for 2022 and Hold for Years

Now appears to be a solid time for long-term investors to consider buying strong stocks at discounts for 2022 and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0916C9CA079246F7BF27A1BAC0E02A3A&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f403590&c=2066132997233142584&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment