امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

SalesForce – Salesforce.com Inc (CRM) Dips 5.37% for November 25

Dips 5.37% for November 25 Market Abstract  Observe Salesforce.com Inc is a Salesforce.com supplies enterprise ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3BC4EFB243C347C8BAF5BB95616A1DBA&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-salesforce-com-inc-crm-dips-5-37-for-november-25%2f&c=13215417763700930181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment