امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

EveryAction Acquires Events, Volunteer Platform Mobilize

EveryAction, a provider of digital, development, and organizing SaaS products to nonprofits, including a constituent relationship management (CRM) platform, has acquired Mobilze, an the events ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=745A31CE6E44416CA817D5BEA73B5AEE&url=https%3a%2f%2fwww.thenonprofittimes.com%2fnpt_articles%2feveryaction-acquires-events-volunteer-platform-mobilize%2f&c=10750975203832045979&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment