امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

5 Thoughts on Salesforce's Reported Interest in Acquiring Slack

Salesforce could see value both in how Slack is used to collaborate with co-workers and in how it's increasingly used to engage with customers.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3BC4EFB243C347C8BAF5BB95616A1DBA&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2ftechnology%2f5-thoughts-on-salesforces-reported-interest-in-slack-15500358&c=4603846090647752697&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment