امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 27, 2020

Healthcare CRM Market Is Estimated To Reach USD 17.4 Billion By 2023 From USD 8.8 Billion In 2018, At A CAGR Of 14.6% During The Forecast Period

The benefits offered by CRM and growing focus on patient engagement are expected to drive the overall growth of the healthcare CRM market" "The benefits offered by CRM and growing focus on patient ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=888D527CC7114DADB940834A384B54D5&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fhealthcare-crm-market-is-estimated-to-reach-usd-174-billion-by-2023-from-usd-88-billion-in-2018-at-a-cagr-of-146-during-the-forecast-period-2020-11-27&c=14918886782229346752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment