امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

How Slack would help Salesforce become a WFH payments powerhouse

Digital workforce collaboration apps like Slack are hot acquisition targets, particularly for a company like Salesforce, which needs to compete with enterprise technology companies while making it ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FB94A00A1A4BCD93CCA81C59C02402&url=https%3a%2f%2fwww.paymentssource.com%2fnews%2fhow-slack-would-help-salesforce-become-a-wfh-payments-powerhouse&c=7360414386258117157&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment