امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

November Ends With Stock Market Gains, Digital Holiday Sales Surge

Sentiment around the communication services company came in hot at the start of the day but despite positive earnings, ZM stock was trading lower after hours. Holiday shopping sales record. Following ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=745A31CE6E44416CA817D5BEA73B5AEE&url=https%3a%2f%2fmoney.usnews.com%2finvesting%2fstock-market-news%2farticles%2f2020-11-30%2fnovember-ends-with-stock-market-gains-digital-holiday-sales-surge&c=5132657875290532149&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment