امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 29, 2020

Boost Cyber Monday Sales with CRM in 2020

Instead of concentrating on hitting sales targets for Cyber Monday this year, the focus for many will be to make enough revenue to keep their doors open from an incredibly unpredictable 2020. However, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=683FB08F47A8468B95298A99E3E75FFC&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fboost-cyber-monday-sales-with-crm-in-2020%2f&c=5045062791448822114&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment