Firms have found new paths to connect with clients and develop business during the pandemic, and the changes appear permanent.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=683FB08F47A8468B95298A99E3E75FFC&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2famericanlawyer%2f2020%2f11%2f29%2fcovid-pushed-firms-to-overhaul-how-they-connect-with-clients-they-arent-going-back%2f&c=7288945642061036600&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment