امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 28, 2020

The Appeal of a Call Deflection Strategy

Call deflection is not or should aim to be a strategy for avoiding voice calls. Every customer interaction is sacred, and customer support professionals know this to be true. Voice calls for example, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C7C35D8DB2804B2FB3BFF7352ED13CE0&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcustomer-experience%2fthe-appeal-of-a-call-deflection-strategy-02365704&c=5271799285521226964&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment