First reviewed in 2018, the app launched with some bugs and UX challenges. It's since been updated, and now, it's ready for the open market ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FB94A00A1A4BCD93CCA81C59C02402&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f11%2f30%2fmobile-lead-management-and-productivity-app-quitchet-makes-solid-upgrades%2f&c=8597292193268617207&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment