امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

Facebook acquires Kustomer, a CRM start-up

Facebook on Monday announced the acquisition of Kustomer, a customer relationship management startup. By bringing Kustomer into the fold, Facebook will provide small businesses that use its service to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=745A31CE6E44416CA817D5BEA73B5AEE&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2020%2f11%2f30%2ffacebook-acquires-kustomer-a-crm-start-up.html&c=15279989717389840992&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment