امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 26, 2020

Automating Deployment of a Kubernetes Cluster and Enforcing Security

Altoros automated Kubernetes cluster deployment, enhanced security, and enabled an on-premises application in a public cloud ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A40AF3186B27432B858A04BAC88E6B61&url=https%3a%2f%2fwww.altoros.com%2fportfolio%2fautomating-deployment-of-a-kubernetes-cluster-and-enforcing-security%23!&c=18337400526670600297&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment