امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

Facebook To Acquire Chatbot Startup Kustomer

Facebook is acquiring customer service chatbot startup Kustomer, the tech giant announced in a press release Monday (Nov. 30). Financial terms of the deal were not disclosed, but it could value the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FB94A00A1A4BCD93CCA81C59C02402&url=https%3a%2f%2fwww.pymnts.com%2ffacebook%2f2020%2ffacebook-to-acquire-chatbot-startup-kustomer%2f&c=11107213152692309258&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment