امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 29, 2020

Salesforce: 86% Of Customers Expect Companies To Accelerate Digital Initiatives

Salesforce, the global leader in CRM, today launched research which suggests the customer migration driven by the COVID-19 crisis might be here to stay for many businesses across Australia and New ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B81C19C9562D4969800CDFD1AAB7ED7D&url=https%3a%2f%2fwww.bandt.com.au%2fsalesforce-86-of-customers-expect-companies-to-accelerate-digital-initiatives%2f&c=3305552134398769198&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment