امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 29, 2020

Salesforce and Slack want to combine forces to take on the Death Star known as Microsoft

With news that SaaS pioneer Salesforce is looking to acquire Slack, Tzu’s adage, “the enemy of my enemy is my friend” comes to mind. In this case, the common enemy is Microsoft. The video opportunity ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B81C19C9562D4969800CDFD1AAB7ED7D&url=https%3a%2f%2fthehustle.co%2f11302020-salesforce-slack%2f&c=12843725932642734753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment