امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 27, 2020

Top 100 Places to Work winners had to dig deep when responding to 2020′s racial reckoning

Our Top 100 Places to Work met COVID-19 heart-first by giving virtual hugs, listening intently and holistically supporting their troops’ well-being. But how did they deal with the murder of George ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=888D527CC7114DADB940834A384B54D5&url=https%3a%2f%2fwww.dallasnews.com%2fbusiness%2f2020%2f11%2f27%2ftop-100-places-to-work-winners-had-to-dig-deep-when-responding-to-2020s-racial-reckoning%2f&c=9210292315306314120&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment