امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 27, 2020

Technological Solutions: What are Companies Looking for?

For this analysis, CentralAmericaData collected data on the number of Central American consumers who in July showed their interest in contracting a technological solution for business use via online.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8E1FA5477CA7467D801EACB73E6E4E97&url=https%3a%2f%2fcentralamericadata.com%2fen%2farticle%2fhome%2fTechnological_Solutions_What_are_Companies_Looking_for&c=16036086148225270367&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment