امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 30, 2020

Facebook acquires Kustomer, a customer service startup, for $1 Billion

Related posts Door Dash, Uber Eats biggest US competitor, files for IPO at $32 billion valuation December 1, 2020 0 11-Year-Old Kid Designs Robot That Creates Farming Solutions November 27, 2020 0 OKO ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FB94A00A1A4BCD93CCA81C59C02402&url=https%3a%2f%2ftechmoran.com%2f2020%2f12%2f01%2ffacebook-acquires-kustomer-a-customer-service-startup-for-1-billion%2f&c=10848009732486178984&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment