امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 28, 2020

Want to hit the ground running in 2021? Follow these 8 steps

To make the most of their time, agents need to hit the restart button now — before jumping into the new year. Cross out these actionable items, and you'll kick off 2021 right ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5A2A97435AEA408D8CFE4582FCC15013&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f11%2f28%2fwant-to-hit-the-ground-running-in-2021-follow-these-8-steps%2f&c=9214958959567463502&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment