امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 27, 2020

CentraHub HCM

CentraHub HCM | Emerging Solutions | CentraHub is an award-winning provider of state-of-the-art business applications to manage business operations across all units and departments. It specializes in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8E1FA5477CA7467D801EACB73E6E4E97&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fshowcase%2fcentrahub-edu&c=12553399377416746535&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment