امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 27, 2020

TIF public hearing set for Sep. 14

The release also emphasized that the public hearing is the second of seven different steps for the proposed project to see fruition. The main developer on the project is Hazard-ba ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AEBCC83464E04E508944A651449DD23F&url=https%3a%2f%2fwww.state-journal.com%2fnews%2ftif-public-hearing-set-for-sep-14%2farticle_1dc1e770-e8ad-11ea-9cd3-7bc51ae3b33c.html&c=951367361009580567&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment