امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 27, 2020

AWS Launches io2 for Amazon EBS; Mai-Lan Tomsen Bukovec, Paul Constantinides Quoted

Customers rely on highly durable AWS block storage to keep their business-critical applications running at any scale,” said Mai-Lan Tomsen Bukovec, VP, Block and Object Storage, AWS. “Today, we are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AEBCC83464E04E508944A651449DD23F&url=https%3a%2f%2fwww.executivegov.com%2f2020%2f08%2faws-launches-io2-for-amazon-ebs-mai-lan-tomsen-bukovec-paul-constantinides-quoted%2f&c=10069291558995981358&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment