امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

ABC launches tech alliance to help contractors transform the construction process

The association says the Tech Alliance will leverage technology solutions to help ABC members develop people, win work and deliver work safely, ethically and profitably for the betterment of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8AA1F5EB963447E0BDD5EBE1F2C1E8DF&url=https%3a%2f%2fwww.cdrecycler.com%2farticle%2fabc-launches-tech-alliance%2f&c=7741977683430253670&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment