امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 27, 2020

5 Reasons Salesforce's Stock Is Hitting All-Time Highs

(NYSE:CRM) stock surged 26% to an all-time high on Wednesday after the cloud services company posted its second-quarter earnings. Let's discuss the five top reasons Salesforce attracted a stampede of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07418F434FD8474184DB53AB9BC38202&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2fcompanies%2f5-reasons-salesforces-stock-is-hitting-all-time-highs%2far-BB18qYox&c=9838453929867429838&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment