امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

Why You Need a Sales Strategy to Use the HubSpot CRM

Sure, you can use a CRM without a strategy — but should you? CRMs are meant to help organize contact data, track tasks and activity, forecast sales, create sales reports, and make the sales process ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10D34B50EFB64979836D7BE070EFB319&url=https%3a%2f%2fwww.impactbnd.com%2fblog%2fwhy-you-need-a-sales-strategy-to-use-the-hubspot-crm&c=13146291868684490306&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment