امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 25, 2019

Signature building database for flexibility

AUSTIN, Texas -- Signature Travel Network is embarking on a three-year project to create its own database of information on members' clients to modernize its offerings and give agencies the ability to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DAADEB43BEB44F188B3A26363F2CAC8&url=https%3a%2f%2fwww.travelweekly.com%2fTravel-News%2fTravel-Agent-Issues%2fSignature-building-database-for-flexibility&c=13044844662605065425&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment