امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Technology Aspects on Customer Feedback Software Market and Forecast to 2023

Under the partnership, HubSpot will support Synolia as it helps French companies implement and experience the full benefits of HubSpot's CRM and sales tools. Synolia will enjoy the advantages of being ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F3E25D4D2824EA8B358A8C907AF9602&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2ftechnology-aspects-on-customer-feedback-software-market-and-forecast-to-2023-1257630.htm&c=13383445420531053566&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment