امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 30, 2019

How Emotions Can Impact Customer Engagement

Using CRM software for your business, your team can stay on top of all the customer interactions. With the previous customer purchase history at your fingertips, you can successfully predict the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=74C566535F6A44ACB1B373B48A7EB6BA&url=https%3a%2f%2fwww.proprofs.com%2fc%2fcustomer-support%2femotions-impact-customer-engagement%2f&c=3765359209427225488&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment