امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

D2C 2.0: From Scale to Sustainability

At the second MediaPost Brand Insider Summit focusing on the DTC sector we explore that next stage of marketing and brand strategy – towards CRM, data mining, product development and customer lifetime ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BBDE39D72D949F69270FABC8405995B&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fbrandinsidersummitd2c%2f&c=14573670845340336270&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment