امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 29, 2019

Inte Q Enhances Client Offering, Names Karyn Speckels SVP of Strategic Solutions

With more than 35 years in the loyalty marketing business, Inte Q is a marketing leader focused on loyalty and CRM programs, premium loyalty programs, marketing strategy, and analytics services.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D53AA23A89D4E3DBFF89318B6CCF409&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2finte-q-enhances-client-offering-names-karyn-speckels-svp-of-strategic-solutions-1028486118&c=3952082575117997168&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment