امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 29, 2019

Getting to know business systems, the new IT kids on the block

Speaking in a later session, Mandy Shimshock, Director of IT Business Applications at CRM vendor Zendesk said that all of its internal applications are SaaS. She outlined how her team runs quarterly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BFB7425D3C324251B6E6A8154E04DB3D&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fgetting-know-business-systems-new-it-kids-block&c=6521979405361777085&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment