امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Competitive Analysis of Customer Relationship Management Software Market Segmentation and Key Players - 2019-2023

Customer relationship management (CRM) software plays a vital role in maintaining the relationships between customers and companies. With the evolution of big data and artificial intelligence in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F3E25D4D2824EA8B358A8C907AF9602&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4426992&c=6061653476312913229&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment