امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 31, 2019

4 things advisers miss when it comes to CRM

Financial advisers and wealth planning firms are always looking for new technology to improve their businesses. When I started working in fintech 20 years ago, the technology available to independent ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E45EDD3551E04D2C81434B575F9B5478&url=https%3a%2f%2fwww.investmentnews.com%2farticle%2f20190830%2fBLOG09%2f190839995%2f4-things-advisers-miss-when-it-comes-to-crm&c=13559043798373022739&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment