امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

RockySaaS eyeing for China’s SaaS market under fierce competition

The second place goes to Salesforce which is the dominant player in CRM. On the Chinese market, Alibaba and Salesforce announced a strategic partnership in July. "Alibaba will become the exclusive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4AD4BCD520764DE5B2B63FFB0BB047E5&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4429766&c=10020322177077753815&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment