امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 31, 2019

From the Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement and CRM Blogs: Workflows; User settings; Canvas PowerApp; CRM upgrades

On Kylie Kiser's blog, Kiser recalled that her MB200 certification study group recently turned their attention to workflows. Kiser stated that one thing that's confusing about workflows is knowing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=68CB8485CE304D3CB45B3032A2C73656&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fmicrosoft-dynamics-365-customer-engagement-and-crm-blogs-workflows-user-settings-canvas&c=6867026026062804225&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment