امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 29, 2019

Facebook Rolls Out Automated Lead Generation in Messenger

Businesses can integrate Messenger with their CRM provider in order to capture information provided by customers and identify qualified leads. Then, Pages can manually continue the conversation ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BFB7425D3C324251B6E6A8154E04DB3D&url=https%3a%2f%2fwww.searchenginejournal.com%2ffacebook-rolls-out-automated-lead-generation-in-messenger%2f323259%2f&c=5991445173245454764&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment