امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 31, 2019

The Top Five Worst Customer Service Practices

Making efficiency a priority is understandable from a business perspective, but moderation is always the key, particularly for customer service, even with the modern benefits of CRM software.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E45EDD3551E04D2C81434B575F9B5478&url=https%3a%2f%2ftech.co%2fcrm-software%2fworst-customer-service-practices&c=5375936237317658313&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment