امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

This Overlooked Asset Is Proof of Salesforce's Future Growth Potential

Yet that is what leading customer relationship management software provider salesforce.com (NYSE: CRM) has managed to do -- dozens of times. Over the years, the company has made numerous ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4AD4BCD520764DE5B2B63FFB0BB047E5&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2foverlooked-asset-proof-salesforce-apos-153709792.html&c=14419928893862005253&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment