امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

Autodesk's Tumble Is a Reminder Cloud/SaaS Firms Can Face Macro Pressures Too

It's worth noting here that a number of SaaS vendors issued solid guidance in July, and firms such as Salesforce.com (CRM) and Veeva Systems (VEEV) have more recently done the same. But in the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BBDE39D72D949F69270FABC8405995B&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2ftechnology%2fautodesk-tumble-reminder-saas-firms-can-face-macro-pressures-15071142&c=8637575158885780988&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment