امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 29, 2019

Why Veeva Systems Deserves Its Premium Valuation

Cloud services company Veeva was co-founded by Peter Gassner, Salesforce's (NYSE: CRM) former SVP of technology. Its core customer relationship management (CRM) platform runs on the Salesforce1 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BFB7425D3C324251B6E6A8154E04DB3D&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fwhy-veeva-systems-deserves-premium-165547312.html&c=13485347234994711939&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment