امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 29, 2019

Why Choosing The Right Admin Solutions Is Important As A Start-up

Many start-ups begin life with so many important things like CRM, HR and even payroll on basic spreadsheets rather than with tools better suited to the needs of a company and here, we are going to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D53AA23A89D4E3DBFF89318B6CCF409&url=http%3a%2f%2fwww.youngupstarts.com%2f2019%2f08%2f30%2fwhy-choosing-the-right-admin-solutions-is-important-as-a-start-up%2f&c=12358770902303674309&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment