Despite the seemingly good results, the reaction to the report hasn't been good, as WDAY, cloud-based company for HR, couldn't follow up Salesforce's (CRM - Get Report) post-earnings rally earlier ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=74C566535F6A44ACB1B373B48A7EB6BA&url=https%3a%2f%2fwww.thestreet.com%2finvesting%2fearnings%2fwhat-workday-must-do-to-get-back-to-new-highs-15073318&c=4944638599908226159&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment