امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 31, 2019

Create a Change Management Team: Change management best practices for your Dynamics 365 CE project

First, we talked about understanding change as a process, specifically looking at how a simple CRM project lifecycle may look when overlaid on a standard Change Curve. Let’s look at a few areas to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E45EDD3551E04D2C81434B575F9B5478&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fcreate-change-management-team-change-management-best-practices-your-dynamics-365-ce-project&c=1242183701497131715&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment