امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

Zendesk: Fragmentation Is Its Greatest Moat

With over 58 offerings across many different verticals, the Cloud CRM/customer service software is highly fragmented. The fragmented nature of the market gives Zendesk a strong moat as the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BBDE39D72D949F69270FABC8405995B&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4288500-zendesk-fragmentation-greatest-moat&c=5904417479142732294&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment