امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 28, 2019

Creating a Culture of Accountability

1. Decide on key metrics you’ll use to measure your teams. Optimize your CRM to make KPI tracking simple, and train managers to lead using these metrics. 2. Establish a process to monitor activity and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4AD4BCD520764DE5B2B63FFB0BB047E5&url=https%3a%2f%2fwww.insightsquared.com%2f2019%2f08%2fcreating-a-culture-of-accountability%2f&c=16102930625413707970&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment